scoala mea

 Am ajuns aici din gresala ce-i drept,dar nu regret. Profilul ''estetica'', colegii, profesorii, scoala in general a fost ca un nou start, liceul in sine a fost un nou start. In ziua in care am completat foaia cu codurile,am aflat ca exista un liceu care are acest profil,pe care il aveam in gand inca din mai. Planuiam sa merg la acest profil la Viteazu, dar acest an au avut doar profesionala, nu zic ca este nimic gresit cu mersul la profesionala, tati chiar incuraja asta, dar eu vreau sa-mi iau bacul neaparat, sa ma laud ca sunt prima din familie. Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult scoala, imi era frica ca nu o sa ma integrez sau profesorii o sa fie severi. Din contra, ma descurc din ce in ce mai bine la materiile la care aveam probleme, m-am integrat super usor, si m-am facut multi prieteni. 

                 In concluzie, nu regret de loc ca am pus codul pentru acest liceu,acest profil, printre primele.

Comments

Popular Posts